Matty Woods – reggae z sercem

Matty Woods, młody australijski muzyk i weganin.

(Z rozmowy z Elizabeth Usher:)

Czy możesz opisać swoją podróż do weganizmu?

Moja droga do weganizmu była bardzo naturalna i stopniowa. Przez rok budowałem świadomość na temat okrucieństwa konsumpcji mięsa i wykorzystywania zwierząt. Potem przez następny rok byłem na pół etatu wegetarianinem. Przez kolejny rok, stosowałem nie ścisły wegetarianizm. Potem przez rok przestrzegałem wegetariańskiej diety, a pod koniec tego roku byłem już w rzeczywistości w 85% weganinem. Poczułem więc, że bardzo niewiele mi brakuje, żeby być uważanym za weganina. Tak więc skoncentrowałem się, aby zmienić te ostatnie 15% mojej diety i stylu życia. W listopadzie 2008 r., poświęciłem swoje życie wegańskiej kulturze. I moja świadomość i doświadczenie nadal się rozwijały w wielu pozytywnych kierunkach, takich jak organiczny aspekt diety wegetariańskiej i witarianizm.

http://www.thescavenger.net/arts/reggae-with-heart-interview-with-matty-woods-45921.html

Dodaj komentarz