Wegańska muzyka

Weganin DJ Cavem Moetavation, amerykański piosenkarz hip hopowy:

„Jestem weganinem od 10 lat, przedtem byłem wegetarianinem przez 3 lata; przeszedłem na tę dietę dzięki mojej mamie. Wegetariańskie jedzenie nigdy nie wydawało mi się dziwne. Nigdy nie myślałem „Gdzie jest mięso?”

Moja żona jest weganką od 2 lat, przedtem była wegetarianką. Była weganką przez cały okres ciąży. Nasza córka Empress Selasia, która ma 8 miesięcy, jest niezwykle zdrowym i spostrzegawczym wegańskim dzieckiem.”

http://www.thescavenger.net/arts/teaching-wthout-preaching-dj-cavem-moetavation-22490.htmlhttp://www.thescavenger.net/arts/teaching-wthout-preaching-dj-cavem-moetavation-22490.html

Skomentuj

