Życzliwa Dieta

Alicia Silverstone, amerykańska aktorka i autorka książki popularyzującej wegańską dietę pt. The Kind Diet (Życzliwa Dieta),  prowadzi uroczego wegańskiego bloga. Parę tygodni temu otrzymała inspirujacy i serdeczny list od swojej czytelniczki, Kat. Poniżej tłumaczenie tego listu:

„Źle się czując niemal całe moje życie, poszukiwałam remedium. Kiedy natknęłam się na „Życzliwą Dietę”, wiedziałam, że znalazłam to, czego szukałam. Natychmiast zmieniłam dietę i zrozumiałam, że jedzenie jest lekarstwem! Zredukowałam ilość cukru (chociaż zbaczam z tej drogi od czasu do czasu), wyeliminowałam nabiał i mięso, i poczułam się jak nowonarodzona!

Mam dwójkę małych dzieci i męża, którzy stosują tę samą dietę. Zaskoczeniem dla mnie było to, że mój mąż naprawdę ją uwielbia! Kiedy poznaliśmy się, był  wytrawnym kucharzem… (…) Nie przypuszczałam, że kiedykolwiek potrafiłby zrezygnować z mięsa, a jednak zrezygnował, i nawet otrzymał świetną stawkę ubezpieczeniową, bo jego badania krwi były doskonałe. Poziom cholesterolu i ciśnienie także były niskie! Dowody są niezbite i nigdy nie moglibyśmy już odżywiać się tak, jak kiedyś, i wcale nie chcemy!
Wegańskie jedzenie jest najsmaczniejsze. Stworzyłam własnego bloga, na którym dzielę się naszymi pomysłami i przepisami, bo chcę pokazać ludziom, jak łatwo jest zdrowo się odżywiać i mieć dobre samopoczucie.

Zaledwie po kilku miesiącach na „Życzliwej Diecie” straciłam nieustępliwą nadwagę, poczułam się świetnie i zostałam zainspirowana. Nie trzeba było wydzielać sobie żadnych porcji! Jadłam, ile tylko chciałam, i schudłam na tyle, żeby założyć moje obcisłe dżinsy!
W przyszłości mam zamiar dalej stosować wegańską dietę, uprawiać regularnie ćwiczenia (jak jogę i chodzenie) i reklamować ten styl życia. Chcę, żeby wszyscy dowiedzieli się, jak wspaniała jest „Życzliwa Dieta”! Podoba mi się książka Alicii, bo nie jest nachalna ani przytłaczająca. Jest prosta, informująca, i, och, jakże życzliwa. Alicia przekazała mi, że ta dieta nie jest dla radykałów, ale dla każdego, kto chce poczuć się dobrze i czynić dobro. Dziękuję za to delikatne popchnięcie we właściwym kierunku i za zmianę mojego świata!”
http://www.thekindlife.com/post/kat-and-her-family-embrace-the-kind-diet

Skomentuj

