Wegańska muzyka

Weganka Debbie Driver, brytyjska wokalistka i kompozytorka

(Fragment wywiadu dla saveascream.com🙂

Obstaję przy moich poglądach, moim stylu życia, mojej muzyce. Śpiewam o moich własnych doświadczeniach, co pozwala mi na jasność wypowiedzi. Jestem kim jestem i jeśli ludziom się to nie podoba, mogą słuchać kogoś innego. Nie zmuszam ich, i z pewnością nie nauczam. Nie chodzę od drzwi do drzwi, grając i zmuszając ludzi do kupna mojego albumu. W końcu ludzie i tak zobaczą to, co chcą zobaczyć. Nie jestem za mówieniem innym, co mają robić, muszą to odkryć na własną rękę.

To, jak wyglądam, jest dla mnie ważne. Jestem dziewczyną, ale jestem też kwalifikowanym osobistym trenerem. Zawsze jestem na siłowni i niedawno przeszłam na soki, a stało się to po pobycie na południu Turcji w zeszłym roku, gdzie nie miałam innego jedzenia poza sokami.

Nie jestem chuda, jak większość ludzi wyobraża sobie kogoś, kto prowadzi wegański styl życia. Ale lubię to uczucie, że jestem bardzo zdrowa. Wegańskie ubrania i buty – absolutnie! Nie noszę skóry.

http://www.saveascream.com/debbieleighdriver.htm

http://www.myspace.com/drivermusicuk

http://www.vegppl.com/blogs/new-interviews-with-vegan-debbie-leigh-driver-vegan-hi-deaf.html

Skomentuj

