Z wegańskiego Hollywoodu – Katherine Brooks


Tłumaczenie fragmentów artykułu z examiner.com

Katherine Brooks nie jest tą przeciętną uczęszczającą na przyjęcia reżyserką hollywoodzką. Praktykuje jogę kundalini, jest weganką od 14 lat i był okres, kiedy mieszkała w swoim samochodzie na motelowym parkingu w Los Angeles.

Obecnie 34-letnia jest znaną reżyserką filmową i telewizyjną. Wyreżyserowała takie hity telewizyjne jak The Osbournes, The Simple Life oraz najnowszy reality show The Spin Crowd. Jednak Brooks jest prawdopodobnie najbardziej znana z wielokrotnie nagradzanego hitowego filmu kultowego ‚Loving Annabelle’, który opowiada historię zakazanej miłości między nauczycielką i jej młodą uczennicą (w katolickiej szkole z internatem). (…)

N. E. Francis: Jesteś weganką od 14 lat, co jest niezwykłe. W jaki sposób dieta wegańska wpłynęła na twoje ciało i ogólnie na twoje zdrowie?

Co byś powiedziała komuś, kto rozważa przyjęcie wegańskiego stylu życia, ale nie wie, od czego zacząć i co gotować?
Katherine Brooks: Zobaczyłam film, który pokazywał, co dzieje się ze zwierzętami w rzeźniach, 14 lat temu, i od tego czasu nie zjadłam mięsa.

Moje ciało i moje życie zmieniły się totalnie, kiedy przestałam jeść mięso. Miałam kiedyś alergie, depresję, astmę i nadwagę. Wybór zdrowego stylu życia wpłynął na moje ciało jak najlepiej.

Również cieszy mnie świadomość tego, że pomagam środowisku naturalnemu, ponieważ rzeź zwierząt jest jedną z głównych przyczyn globalnego ocieplenia. Udzielam się też w PETA i uważam, że jeśli już zamierzasz jeść mięso, to naprawdę sprawdź, skąd to mięso pochodzi i bądź tego świadomy.

http://www.examiner.com/arts-entertainment-in-sacramento/director-katherine-brooks-talks-making-movies-being-vegan-her-screenplay-about-a-haunted-house

Skomentuj

