Lubię wegańskie dziewczyny

Bryan lubi wegańskie dziewczyny

Dzisiaj trochę nietypowe króciutkie tłumaczenie. Większość tekstów na tym blogu przedstawia kobiecy punkt widzenia, tak więc na pewno przyda się zjangizować atmosferę.

Autor tego bloga tak pisze o sobie w profilu: Jestem (na to wygląda) chodzącym zaprzeczeniem. Finansowo i społecznie należę do konserwatystów, ale w sprawach ekologii jestem postępowy, i nie jestem chrześcijaninem. Coraz bardziej podoba mi się filozofia abolicjonistyczna. Zobaczymy, co z tego wyniknie. Nie jestem tak aktywnym wegańskim działaczem, jakim powinienem być, ale uważam, że ten blog pomoże mi zacząć, i kiedy uda mi się posegregować moje myśli, będę mógł pewne pomysły wykorzystać w działaniu.

Właśnie się zastanawiałem, jak dużo bardziej działają na mnie kobiety weganki niż mięsożerne. Prawdę mówiąc, ja nawet nie powinienem brać pod uwagę związku seksualnego czy innego z mięsojadką, ponieważ dokonałem wyboru bycia weganinem tak z powodów moralnych jak i zdrowotnych czy środowiskowych. Nie mogę „dać tego” kobiecie, która nie ma zdolności myślenia o czymkolwiek innym poza sobą. Wegankom zależy!

Parę dni temu pewna kobieta powiedziała mi, że ja się ograniczam, ponieważ jestem w punkcie, że nie mógłbym pocałować się, nie mówiąc już o czymś więcej, z kobietą, która je mięso. Powiedziała mi, że ja nie mogę dyktować kobiecie, co ona może, a czego nie może jeść. Odpowiedziałem: „może to i prawda, ale ja na pewno mogę zadecydować, czy ona będzie czy nie będzie ze mną.” Weganki i tak smakują lepiej. Chyba można mnie nazwać vagitarianinem. Mnóstwo miłości przesyłam wam wszystkim Wegańskie Boginie. Bryan.

http://veganavatar.blogspot.com/2010/10/vegan-girls-do-it-for-me.html

Skomentuj

