Wegańska muzyka

Weganin Rikki Rockett, perskusista zespołu Poison

,,Tak, byłem myśliwym i pierwszego dnia nie upolowałem jelenia, tak więc postanowiłem zastrzelić cokolwiek. Zestrzeliłem z drzewa niewinnego ptaka. Spadł on na ziemię i złapał ostatni oddech pod moimi stopami. Zabiłem bez żadnego powodu. Ten moment prześladuje mnie do teraz. Tego dnia obiecałem sobie, że zrobię wszystko, co w mojej mocy, aby pomóc niewinnym zwierzętom. Nadal mam mdłości, kiedy tylko sobie o tym przypomnę. Staram się wykorzystać to przeżycie jako wzmocnienie woli. Tak naprawdę, to byłem wtedy dzieciakiem, który się nudził. Myślistwo i brak szacunku dla życia to jest prawdziwy problem.”

Skomentuj

