Rory Freedman

Rory Freedman jest współautorką książki Wegańska Bogini.

Z wywiadu dla Kiss me, I ‚m Vegan:


Jakie odniosłaś największe korzyści z przyjęcia wegańskiego stylu życia? Co było największym wyzwaniem?

Rory: Bez wątpienia największą nagrodą z bycia weganką jest świadomość, że  nie przyczyniam się do zamykania, wyzysku, torturowania i mordowania zwierząt.

Było to na początku największą motywacją i jest nią nadal, 16 lat później. Ale jestem wdzięczna, że moja wegańska dieta także dała mi lepsze niż kiedykolwiek przedtem zdrowie i samopoczucie. Weganizm pozwolił mi zobaczyć, skąd pochodzi żywność (kiedyś jadałam w Burger King siedem dni w tygodniu! Fuj!!!). Zaprowadził mnie też w kierunku pragnienia bycia lepszym człowiekiem, troskliwości o środowisko naturalne i wiary w to, że możemy zmienić świat. W pełni uformował tę osobę, którą jestem i tę, którą pragnę zostać.

link

Skomentuj

