Alex Greenwald z Phantom Planet


WIDEO: http://www.youtube.com/watch?v=JeFzvePcsqE

Alex Greenwald, wiodący wokalista kalifornijskiego zespołu rockowego Phantom Planet, aktywnie działa na rzecz ruchu obrony praw zwierząt i dwukrotnie pozował do reklam organizacji PETA.

Jak to się stało, że został weganinem?

„Na studiach, przestałem jeść czerwone mięso w rezultacie zakładu z moją dziewczyną. Ona założyła się ze mną, że przestanie palić, a ja z nią, że przestanę jeść czerwone mięso. Ona później znowu zaczęła palić, tak więc wygrałem,  z czego jestem zawsze dumny… byłem wegetarianinem jako dziecko z jakiegoś tam powodu. Pewnie dzieci czasami idą za swoim instynktem… Mój kolega namówił mnie, żebym został weganinem, kiedy czytałem książkę „Fast Food Nation”, która uświadomiła mi, jak wiele jest okrucieństwa… Od tego czasu jestem weganinem i codziennie sprawia mi to radość.”

Skomentuj

