Darren Cordeux z zespołu rockowego Kisschasy

Wideo  http://www.youtube.com/watch?v=ZZjomvoxAx0

Darren Cordeux, wiodący wokalista popularnego australijskiego zespołu rockowego Kisschasy, aktywnie działa w ruchu na rzecz wyzwolenia zwierząt.

„Wierzę, że zwierzęta są ważne, ponieważ tak samo jak my, zwierzęta doświadczają takich uczuć jak ból, głód, pragnienie, strach, frustracja i smutek, jak również wiele przyjemnych doznań, takich samych jakie doświadczamy my, ludzie, jak szczęście, zadowolenie i więź z rodziną. Uważam, że ponieważ zwierzęta mogą cierpieć, zasługują na to, żeby nie musiały cierpieć; dlatego ponad rok temu zostałem weganinem. Po odkryciu zbrodni, jakie dzieją się za drzwiami farm przemysłowych w Australii i na całym świecie, nie mogłem już uzasadniać finansowania okrutnych praktyk przemysłu intensywnego wykorzystywania zwierząt.

Zacząłem czytać takie książki jak ‘Animal Liberation’ Petera Singera i ‘Empty Cages’ Toma Regana, obejrzałem wiele filmów dokumentalnych, aby zdobyć więcej wiedzy na temat, w jaki sposób dzisiejsze społeczeństwo traktuje zwierzęta. Skończyło się na tym, że użyczenie głosu zwierzętom stało się ogromną częścią mojego życia.

Kiedy powoli zaczynałem być świadomy, czym jest przemysł żywieniowy, pierwszym rodzajem mięsa, z jakiego zrezygnowałem, była wieprzowina. A to dlatego, że metody stosowane w celu wyhodowania i zabijania świń były i nadal są dużo okrutniejsze i najbardziej odrażające w kraju. Kiedy zobaczyłem zdjęcia macior trzymanych między prętami większość ich życia, ciągle zapładnianych, a następnie oddzielanych od jej prosiaków, tylko po to, aby przeżywały ten sam cykl znowu i znowu, pomyślałem: „to coś trzeba pokazać wszystkim Australijczykom”. Współpracuję z Animals Australia i SaveBabe.com w celu zwiększenia świadomości i wywierania nacisku na rząd, aby zaprzestano tych zbrodni przeciwko naturze.”

Darren Cordeux

http://www.savebabe.com/darren.php

Skomentuj

