Rastaweganie Jah Sun Feat.

Rastaweganie Jah Sun Feat. Ras Attitude, Lutan Fyah śpiewają „No bone, no blood” (bez kości, bez krwi)

Poniżej  luźne tłumaczenie tekstu piosenki, która jest śpiewana w dialekcie jamajskim

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Nie będziemy brać udziału w tym wampirzym stylu życia

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Powiem wam, Rastafarianizm jest moją największą ambicją

Widzę i mówię dosyć

Nie okazują szacunku dla życia

Uciekajcie! Idzie tu rzeźnik

Idzie z nożem

Więcej bólu i więcej śmierci

Czysty morderca

Życie zabrane dla kotletów i hamburgera

Ja wolę zasadzić nasiona w glebie

Zamiast rozrywać ciało i żłopać krew

Mięsożercy, przestańcie walczyć, przestańcie walczyć

Ech, dajcie życiu szansę

Może osiągnięcie jakieś oświecenie

A to w wyrazie miłości dla moich wszystkich wegetarianów

Witarianów i weganów i wszystkich breatharianów

Tak, ponieważ ja nie wkładam zmarłych do świątyni

Prawdziwa pokora, to proste życie

Aby położyć na talerz jakieś jedzenie

Nie potrzebuję haczyka ani przynęty

Tylko jakieś korzenie, jakieś kiełki

Dajcie mi warzywa i owoce…

Refren

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Nie będziemy brać udziału w tym wampirzym stylu życia

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Powiem wam, Rastafarianizm jest moją największą ambicją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Jestem zsynchronizowany z najwyższą wizją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Proszę, pozwólcie zwierzętom żyć

Dziwią się, że rasta się nie starzeją

Nie przestają szukać w książkach o zdrowiu

Wegetarianie zawsze będą żyć

Ponieważ wszystko, co jemy, jest zawsze pozytywne

I wszystko, co pijemy, nigdy nie jest negatywne

Jesteś tym, co jesz

Dlatego kroczysz jak świnia

Jesteś tym, co jesz, dlatego (chrumkasz) jak świnia

Jeśli źle traktujesz swoje ciało, to kopiesz dla siebie grób

Bez paniki, u mnie jest wszystko organiczne

Czysta zupa sojowa w mojej kuchni, ją mam

Soczewica w mojej zupie, ją mam

Bez paniki, u mnie jest wszystko organiczne

Żyję wegańskim życiem, i nikt mnie nie powstrzyma

Dynia, okra i kabaczek, tak, je mam

Gotowe, ugotuj je i przestań!

Refren

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Nie będziemy brać udziału w tym wampirzym stylu życia

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Powiem wam, Rastafarianizm jest moją największą ambicją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Jestem zsynchronizowany z najwyższą wizją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Proszę, pozwólcie zwierzętom żyć

Powiedz im, że naturalne zioła mamy na obiad

Ital jest witalny w garnku, który gotujemy

Naturalne zioła mamy na obiad

Powiedz im, nie ma tu kości, nie ma mięsa

Tak, naturalne zioła mamy na obiad

Ital jest witalny w garnku, który gotujemy

Naturalne zioła mamy na obiad

Mamy tutaj faceta Lutana Fyah

Powiedz im, korzenie, strongback i sarsaparilla

Owoce, pomarańcze, mango i guawa

Warzywna sałatka z orzeszkami i nerkowcami

I do tego czysta woda

Mam wiadro pełne ziół

I trochę silnej marihuany

Tak, wiesz, że jestem rolnikiem

Ech, moje jedzenie jest moim lekarstwem

Mówię ci człowieku, prawdziwy lekarz z buszu

Oczyszczam się czosnkiem i gorzknikiem

I nah go jump pon rome filthy lickers

Mam marihuanę… podaj mi bambosze (?)

Żadnej wieprzowiny w mojej frytkownicy

Refren

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Nie będziemy brać udziału w tym wampirzym stylu życia

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Powiem wam, Rastafarianizm jest moją największą ambicją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Jestem zsynchronizowany z najwyższą wizją

W naszej kuchni nie ma kości, nie ma krwi

Proszę, pozwólcie zwierzętom żyć

http://rawcaribena.blogspot.com/2008/08/no-bones-no-blood-inna-mi-kitchen.html

Skomentuj

