Weganka Louise van de Vorst

Louise van de Vorst, australijska modelka, podobnie jak jej narzeczony, Daniel Johns (wokalista zespołu Silverchair), jest zaangażowaną weganką. Poza karierą modelki, Louise rozpoczyna produkcję własnej kolekcji etycznej mody:

„Branża odzieżowa stała się bardzo komercyjna, ja staram się podejść do tego bardziej osobiście.

Jeśli chodzi o moją kolekcję mody, to ja sama wszystkim się zajmuję, sama zamawiam materiały, projektuję ubrania tak, aby pasowały na mnie, odzwierciedlając moją pasję i energię.

Ja wykorzystuję sztuczne futra i naprawdę ważne jest, żeby projektować tego typu rzeczy.

Co mi się u siebie podoba, to to, że ja kocham to, co robię, kocham bycie modelką, kocham tworzenie kolekcji mody, i raczej wiem, co robię, i nie mówię do kogoś innego ‚czy mógłbyś to dla mnie zrobić?’. Sama się wszystkim zajmuję, nikt nic za mnie nie robi.”

http://www.news.com.au/entertainment/music/silverchair-frontman-daniel-johns-girlfriend-louise-van-de-vorst-explodes-onto-fashion-week-in-volcano-dress/story-e6frfn09-1225863428304

Skomentuj

