Ciekawostka z wegańskiego Hollywoodu

Wojująca weganka Alicia Silverstone, która właśnie nakręciła jedną z pierwszych scen do swojego nowego filmu Butter (Masło), chyba została wybrana do tej roli z powodu tylko jednej sceny w tym filmie.

Film opowiada o życiu osób biorących udział w konkursie rzeźbienia w maśle, i nawiązuje do kampanii prezydenckiej w 2008 r., kiedy to młodszy i niedoświadczony kandydat działa na nerwy oponentowi, który jest uważany za pewnego zwycięzcę.

Alicia gra osobę, która brała kiedyś udział w proteście przeciwko przedsiębiorstwu Red Ribbon, sponsorującemu konkurs rzeźbienia w maśle, i konkurentka chce wykorzystać przeciwko niej wideo z tego protestu.

Ach tak, obrzucanie się masłem w politycznej rywalizacji.

,,Generalnie, mój mąż, którego gra Rob Corddry, i ja zostaliśmy rodziną zastępczą tego dzieciaka, który był przenoszony z jednego domu do drugiego i miał ciężkie życie. Gramy zwykłych ludzi, nie robimy nic odstającego od normy. Ale w pewnym momencie, osoba, którą gra Jennifer Granier, próbuje wykorzystać stare wideo z protestu PETA przeciwko Red Ribbon, fikcyjnej firmie produkującej masło, która jest sponsorem konkursu, aby zniszczyć mnie i moje dziecko. Miałam okazję założyć moją koszulkę z napisem PETA.”

W czasie protestu, Alicia rzuca krowie kupy na ciężarówkę z masłem. Czyż ta sama aktorka nie powiedziała kiedyś, że nabiał to odchody? Tak naprawdę, to jest w nim śluz i krew. No cóż, podobna kategoria kuchenna.

http://vegetarianstar.com/2010/04/20/alicia-silverstone-throws-animal-poop-at-butter-truck/

Skomentuj

