Weganka Lea Michele

W przedostatnim numerze magazynu OK! znalazł się artykuł poświęcony Lea’i Michele. Zadano jej bezpośrednie pytanie, jak to się dzieje, że wnosi tyle energii do roli Racheli w popularnym serialu telewizyjnym Glee.

„Jestem weganką – odpowiedziała Lea – To sprawia, że czuję się bardzo dobrze i daje mi jasność myślenia. Trzeba mieć dużo energii, aby zagrać rolę wibrującej Racheli Berry, więc próbowałam wielu różnych rzeczy – i jak na razie, to działa.”

Nie brzmi to obco? W sierpniu Alicia Silverstone powiedziała magazynowi Health Magazine, że jej wegańska dieta sprawia, że czuje się soczysta i lekka. „Na początku, kiedy tylko przeszłam na dietę roślinną – powiedziała – ludzie dosłownie pytali mnie: co zrobiłaś? Po prostu błyszczysz.”

http://www.okmagazine.com/2010/02/lea-michele-shares-her-diet-secret/

Skomentuj

