Weganin Woody Harrelson o płynie do kąpieli

Alicja Silverstone, weganka, opowiedziała taką historyjkę o Woody Harrelsonie: ,,Kiedy byłam na Hawajach z Woody Harrelsonem i jego żoną i dziećmi, wszyscy razem kąpaliśmy się na zewnątrz domu naszego znajomego. Ja siedziałam w jednej wannie, a dzieciaki w drugiej, ale właśnie się wybierały, żeby wskoczyć do mojej, kiedy zatrzymał je Woody: ‚Nie, one nie mogą wejść do twojej wanny. Popatrz na ten płyn, który tam wlałaś, nawet nie potrafisz przeczytać listy składników. Te składniki są wchłaniane przez twoją skórę. Ja nie chcę, żeby moje dzieci miały z tym kontakt.’”

Silverstone, która niedawno napisała książkę na temat korzyści diety wegańskiej, dodała: ”To było dla mnie duże przebudzenie. Tego dnia zrozumiałam, jak ważne są naturalne produkty.”

http://www.monstersandcritics.com

Skomentuj

