Fundacja Lindy „SerceŚwiata”

Linda Blair prowadzi schronisko dla porzuconych zwierząt, w którym mieszka 50 psów. W zeszłym roku, kiedy w Kalifornii płonęły lasy, Linda wydała wszystkie pieniądze przeznaczone na prowadzenie schroniska na przymusową ewakuację swoich podopiecznych.

Schronisko miało poważne problemy finansowe. ”Naprawdę znalazłam się w sytuacji bez wyjścia. Ale nagle stał się cud, a na imię miał Simon Cowell.” Simon Cowell, znany m. in. z programu Amerykański Idol, dowiedział się o sytuacji Lindy od ich wspólnego znajomego, i przekazał 30 000 dolarów na rzecz schroniska – Fundacji WorldHeart.

”Myślę, że to, co robi Linda, jest niesamowite” powiedział Simon Cowell w wywiadzie dla ENQUIRER. ”Widząc zdjęcia psów, zdajesz sobie sprawę z tego, jak fantastyczną prowadzi działalność. Kiedy rozmawialiśmy, naprawdę ujęła mnie swoją pasją i zaangażowaniem, i dlatego zaproponowałem, żeby pomóc jej finansowo. Ale co ważniejsze, aby rozpowszechnić jej działalność.” Warto dodać, że Simon Cowell niedawno został wegetarianinem.

Aktorka poświęca schronisku 20 godzin dziennie 6 dni w tygodniu. ”Mam tylko 50 lat, ale czasami czuję się taka zmęczona, jakbym miała 90. Mój dzień zaczyna się o 6 rano i niekiedy trwa do 1 lub 2 nad ranem następnego dnia.” (…) ”To jest naprawdę najbardziej wyczerpująca praca, jaką kiedykolwiek miałam, jednak zdecydowanie najbardziej satysfakcjonująca.”

Jej fundacja, która wydaje mniej niż 100 000 dolarów rocznie, jest prawie całkowicie uzależniona od wolontariuszy i datków, które zmalały wraz z osłabieniem gospodarki.

”Myślę, że wiele osób ma błędne przekonanie, że ponieważ jestem znana, nie mam problemu z pieniędzmi. Ale prawda jest taka, że ciągle walczymy, aby utrzymać się na powierzchni.”

Mimo pomocy Cowella, Linda nadal obawia się o przyszłość: ”Nie tylko chronicznie brakuje nam funduszy, ale również siły roboczej. Desperacko potrzebni nam są wolontariusze”.

Skomentuj

