Weganin Geezer Butler z zespołu Black Sabbath

Jako współzałożyciel legendarnego, jednego z najgłośniejszych zespołów rockowych na świecie, Black Sabbath, basista Geezer Butler jest dobrze znanym muzykiem. Geezer, który nigdy nie odrzuca wzmacniacza, razem z Ronnie James Dio Dio i Vinny Appice oraz gitarzystą Tony Iommi z ’Black Sabbath’ czy raczej ’Heaven and Hell’ pracują nad nowym projektem, który z pewnością obudzi waszych sąsiadami.

Terry Geezer Butler znany jest z unikalnej linii dźwięku w klasycznych utworach Black Sabbath, jak „Paranoid” i „NIB”, ale niewielu wie, że Geezer nie je mięsa od 8 roku życia, a teraz przestrzega diety wegańskiej. W wywiadzie dla PETA2 w kilku słowach opowiedział, jak został wegetarianinem:

,,Zostałem wegetarianinem, kiedy miałem – chyba miałem wtedy 8 lat. Pewnego dnia przekroiłem kawałek mięsa i wytrysnęła z niego krew. Zapytałem wtedy mojej matki ”Z czego to się robi?” A ona odpowiedziała: „ze zwierząt”, i to mi wystarczyło. Obecnie już wszystko można kupić wegańskie – nawet wegańskie marshmallow… teraz więc jem te wszystkie rzeczy, których kiedyś w ogóle nie było.”

Skomentuj

