Weganka Vanessa Williams z Brzyduli Betty

Vanessa Williams, amerykańska modelka, piosenkarka i aktorka, najbardziej obecnie znana z popularnego serialu komediowego Brzydula Betty jest weganką.

Na pytanie, jak to się stało, że wybrano ją do serialu ,,Brzydula Betty”, odpowiedziała:

Producenci chcieli się ze mną spotkać, ale akurat wyjechałam zagranicę. W międzyczasie zaproponowali rolę komuś innemu, jednak w przedzień rozpoczęcia zdjęć, zadzwonili do mnie i zaoferowali mi ją. Przejrzałam scenariusz i następnego dnia już rozpczęto dopasowywanie kostiumów.

Vanessa ma czwórkę dzieci, oto co ma do powiedzenia na pytanie, jak udaje jej się równoważyć rolę matki i pracę zawodową:

Cóż, nie udaje mi się to. Po pierwsze, nigdy nie ma takiej równowagi, jeśli pracujesz. Nie spędzisz czasu z dziećmi w domu. Na przykład, dzisiaj jestem w domu, ale w środku dnia muszę udzielić ci wywiadu, jak tylko skończę, to pojadę zabrać córkę ze szkoły. Potem popołudniu, mój syn ma mecz piłki nożnej. To jest mój wolny dzień. Uwielbiam, kiedy ludzie pytają: ,,Jak spędziłaś wolny czas?” Wolny czas?! W wolnym czasie jestem matką czwórki dzieci. A kiedy pracuję, staram się, żeby dzieci przychodziły na plan, kiedy tylko mogą.

Skomentuj

