Weganin Dennis Kucinich, były kandydat na Prezydenta USA

Dennis Kucinich, polityk i członek niższej izby parlamentu, reprezentujący stan Ohio z ramienia Partii Demokratów, dwukrotny kandydat na Prezydenta USA, niedawno odpowiedział na 10 pytań zadanych przez gości portalu reddit.com. Pytania dotyczyły kontroli broni, służby zdrowia, reformy procesu wyborczego oraz grup mających szczególny wpływa na władzę.

Na zakończenie, kongresman odpowiedział na pytanie, które zawsze kołata się w naszych głowach, w stosunku do każdego polityka: ,,Jeśli zostałby pan dyktatorem o absolutnej władzy w USA, proszę wymienić niektóre z rzeczy, jakich by pan dokonał.”

,,Myślę, że poleciłbym, żeby każdy spróbował wegańskich ciasteczek z czekoladą” Kucinich zrobił dramatyczną przerwę, po czym kontynuował:

,,A dlaczego bym coś takie zrobił? Cóż, jestem weganinem od 1995 roku …. czyli już ponad 14 lat. W rezultacie, moje zdrowie się ogromnie poprawiło. Rozpiera mnie energia, mam jasność myślenia. Wybór mojej diety pozwolił mi utrzymać dobre zdrowie.

W młodości zachorowałem na Crohna i walczyłem z tym przez dekady, aż dopiero pod pięćdziesiątkę, kiedy zmieniłem dietę, objawy zaczęły zanikać. Wtedy zrozumiałem, że wybór diety wpływa na środowisko, zasoby, energię. Jest to również wybór duchowy.

Więc gdybym miał jeden dzień, aby dokonać znaczącego wpływu na naród, wziąłbym pod uwagę wybory w odniesieniu do naszej żywności. Również jako kwestię współczucia dla żyjących stworzeń, które stały się pożywieniem. Musimy być bardziej myślącym narodem, który zastanawia się nad swoim wyborem oraz nad tym, jaką żywność konsumuje.

Tak naprawdę, to nie wierzę, że należy ludziom narzucać, jaką powinni jeść żywność, ale uważam, że jest to świetna okazja, aby wspomnieć o potencjale diety w poprawie naszego zdrowia oraz przekształcenia narodu w sposób silny i pozytywny”.

http://content.usatoday.com/communities/greenhouse/post/2009/12/rep-dennis-kucinich-if-dictator-would-order-americans-to-eat-vegan-brownies/1

http://www.examiner.com/x-29556-Cleveland-Vegetarian-Culture-Examiner~y2009m12d18-Rep-Dennis-Kucinich-would-order-US-to-eat-vegan-brownies#

Skomentuj

